Volym i håret, lätt som en plätt - inte platt


Osis+ Dust It för 130 kr
Väldigt ofta får man höra om mirakelprodukter som inte håller vad de lovar. Här kan jag garantera att produkten håller vad den lovar! Oslagbart volym-resultat med torr effekt! Kan beställas med gratis frakt HÄRIFRÅN!
Används på helt torrt hår!!

Så alla som har platt, livlöst hår, här har ni er räddning.

Jag vågar påstå att det ger samma effekt som ett torrshampo, men Osis ger lite mer volym.
Personligen kan jag rekommendera Lee Staffords torrshampo för 80 kr, finns även det att beställa på internet, HÄR!




Spraya på håret/hårbotten och gnugga in med fingrarna.
Bort med fettigt hårbotten på nolltid. Räddaren i nöden!
Fräschar upp håret mellan tvättarna.
Produkterna finns även att köpa i bl.a. Kicks.
Björn Axén har också ett bra torrshampo!





Vi har även den "gamla" metoden, tupera och spraya håret. Den här metoden är inte att föredra. För hårömma personer skulle jag rekommendera torrshampo eller Osis. Även om man inte är håröm så kommer man inte direkt glädjas när man ska borsta ur och duscha håret.
Däremot så ska den här metoden användas när man har drastiska mål i sikte.




/ V

Kommentarer
Postat av: R I M A

Har du testat Osis dust it på dig själv?

2009-03-26 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0