Gå igång med saxen på leggingsen :)

Jag tackar M för att hon är min inspirationskälla, min personliga assistent, min rådgivare, min arbetskamrat, min kompis, min vän, min datorkompis, min glädjegivare och min glädjedödare, på gott och ont, i nöd och lust.

Men nu till saken. Klipp sönder dina leggings själv, köp inte färdiga på Gina Tricot, de är jättefula!! Det ska se slitet ut, det ska vara ur balans och det ska inte finnas någon kontroll i dem (allt det har Ginas, och därför är de fula).
Hemligheten när man klipper i sina leggings är att de faktist har full kontroll och total koncentration men de ser underbart urflippade ut.

Tips:
Gör det själv!!

Som inspiration hade jag en bild som M lagt upp för ett tag sedan;

Och i händerna hade jag en sax och ett par svarta leggings från Gina Tricot.
På bilden ser man hur de har klippt lite random, här och var, hur som helst. Snyggt!

Som vanligt var jag eftersmart och googlade grejer efter att jag var färdig med mitt verk. Det var ju synd men jag är väldigt nöjd med mina leggings ändå. Däremot så är jag snäll och skänker er lite mer inspiration:

På första bilden kan man se hur tjejen skurit ränder tätt efter varandra framtill.
På andra bilden ser man samma procedur men på sidorna istället.

Egentligen borde jag inte lägga upp min bild, speciellt inte när de ovanför är så fina och klara. Men nu när jag lägger upp den här bilden kommer jag vara tvungen att tvätta min spegel:



uppdaterat:



PASSA ER RITKIGT NOGA FÖR DET HÄR:
(se det snarare som en varning än ett hot)


Det är inte snyggt någontans, det är inte Ok!




Nitat & slitet, så ska det vara...

/ V

Kommentarer
Postat av: Olga

Aaawwww Veda....du ar helt underbar, men det vet du redan =) Du jag laste din blogg...det kommer att bli battre med tiden..hall ut! Du ar sa independent att det inte ar sant...you inspire me <3<3

2009-03-27 @ 13:31:20
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/
Postat av: Rima

Smart! =D

2009-03-28 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0