Rihanna förlåter Chris Brown?


Peace and love igen?


Den sprukna läppen och de många blåtirorna verkar inte ha skrämt bort Rihanna från Chris Browns sida. Nu ryktas det om att det unga paret gör allt för att läka sina sår och sin relation. Men för att inte skada sina karriärer är de väldigt försiktiga med att inte bli fotograferade tillsammans. Speciellt Rihannas entourage är försiktiga med att hon inte plåtas med Chris Brown som snart ska upp i rättssalen och förklara sitt beteende.

Chris Brown har tidigare pratat om sin relation med kvinnor. Då lät det så här:

- Min riktiga pappa slog inte mig och mamma men det fanns en annan man som gjorde det. Det påverkade mig och min inställning till kvinnor, jag har kommit att behandla dom annorlunda efter det. Jag vill inte att någon kvinna därute ska gå igenom samma sak som min mamma behövde göra, sa RnB-stjärnan då.

Ett år senare blev Rihannas och hans tjaffs för mycket.

Rihanna har berättat en historia för polisen som går emot allt Chris Brown sa då.

- Han försökte döda mig, berättade Rihanna för dom.

Det här ska också inte vara första gången som han höjt handen mot henne. Nej, enligt smörsångerskan ska han ha misshandlat henne vid ett flertal gånger tidigare, men då inte lika allvarligt.

Chris Browns folk vill å andra sidan att ett foto kommer ut med de båda artisterna glada och återförenade. Det har talats om att Browns karriär är så gott som slut. Tuggummiföretaget Wrigley gum som hade Chris Brown som sitt ansikte utåt har avslutat all kontakt och kontrakt med honom och fler sägs göra samma sak. Kändisadvokaten Mark Geragos har anställts av Brown för att få honom fri från anklagelserna. Geragos har tidigare försvarat storheter som Michael Jackson och Wynona Ryder.

Vad tycker ni? Bör Rihanna ge honom ännu en chans eller ska hon lämna honom för gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0