Mindre uppfixad till fest. Voilaa

Om jag vill vara "mindre uppfixad" på en fest så tar jag på mig ett par jeans(leggings) och en snygg överdel till ett par schnygga pumps! Eftersom jag festar så sällan så passar jag på att fixa upp mig.. Alltså inträffar inte detta; jag med jeans på klubben.....

Men skulle det nu ändå ske så skulle den här överdelen täcka min överkropp..



Lagom transparent, perfekt material och färg, en ärm, volang &  denna kedja... mmm. Känner ni inte smaken, känner ni inte doften, känner ni inte för en "mindre uppfixad" utekväll a la Vedrana?

Jag
Den outfiten

Open up ya eyes, and watch the sunrise
One point we have to make clear,
Love are gonna spread around the world ya know.

Me love ya, comes out of devotion.
To rule ya, spread to the world.

Let the sun shine down on your face,
No need to feel wrong, you're in the right place,
And me know that you feel
what we are gonna tell you now,
So, gather all your friends around and,
Come join me down the club, got the song,
and gonna move you,
So prove you're right, feel it tonight now

(R.I.O. - Shine On)




/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0