Michael Jackson gör comeback! This is it?

I sommar kommer världsstjärnan Michael Jackson att göra comeback i London. Det var 12 år sedan sist men nu ska stjärnan möta sina fans igen och det blir hela 25 spelningar. Namnet på de 25 spelningarna är "This is it".

- Jag kommer att sjunga de sånger som mina fans vill höra. Nu går ridån ner för sista gången, sa Michael Jackson vid en presskonferens i London på onsdagskvällen.


- Han är väldigt klok, han är väldigt fokuserad, han mår väldigt bra säger Tim Leiweke vd för företaget som står bakom arrangemanget. Klockan 17 svensk tid skulle Michael Jackson ha hållit en presskonferens där han väntades berätta mer om konserterna för sina väntande fans. Drygt en och en halv timme senare dök Jackson upp.

Han log stort mot publiken som hyllade sin idol.
 
- Jag älskar er så mycket, sa Jackson. Han fortsatte: This is it... Detta kommer bli mina sista framträdanden i London. När jag säger att det är slutet så menar jag vill verkligen det. Vi ses i juli.


Det är fortfarande oklart om Michael Jackson menade att konserterna kommer att bli hans sista i London, eller om de blir de sista han någonsin gör...

Det är väl bara att vänta och se ;)




Innan Michaels extreme-makeover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0