Matthew Williamson for H&M



H&Ms nya fenomen inom modevärlden, den banbrytande idén att samarbeta med utvalda designers och låta dem skapa begränsade kollektioner fortsätter som vanligt. I mitten av maj kommer Matthew Williamsons (brittisk modeskapare) kollektioner synas i alla H&M-butiker över hela världen.
Kollektionerna består av Williamson-karaktäristiska plagg som partyklänningar, sommarlinnen och bikinis i starka klara färger och exotiska mönster; lysande färger som matchar solbrännan perfekt, härliga, moderna mönster och riktigt coola accessoarer.

Matthew Willianson for H&M är uppdelad i 2 delar, 2 kollektioner. Den ena kollektionen släpps i begränsad upplaga 23 april och sommarkollektionen kommer att finnas i samtliga butiker i mitten av maj.


Som alla andra samarbeten mellan H&M och kända designers skiljer sig dessa kollektioner och H&M egna märke avsevärt i prisfrågan. Klicka på dessa bilder för prisexemplar;

 


Personligen så kommer jag inte hänga på låset men jag kommer absolut införskaffa mig flera plagg ur denna kollektion! Många plagg syns redan ute i butiken och jag har kvar dem i tankarna. Volanger, färger, blommigt, axelbandlöst, kort, oversizat,  sandaletter, solglasögon. Jag kommer nog införskaffa mig en byxdress snart och börjar nu fundera på varför en sådan inte redan bor i min garderob.

Officiell Hemsida!

/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0