Kopiera stilen! Serena van der Woodsen på H&M

"Serena van der Woodsen" (Blake Lively)
Vad hennes outfit kostar egentligen vill jag inte veta och jag tänker inte försöka ta reda på det heller. Istället har jag slagit ihop den billigaste möjliga outfiten så att Ni kan kopiera hennes stil för ca: 500 kr.
Lägg till väskan & hela outfiten blir din för knappt 700 kr.


 

Hunden är en väldigt dyr accessoar så jag spexade till det med smycken istället;
smycken, smycken och återigen smycken.

För den billigaste outfiten tog jag alltifrån H&M!!
Jeansen, Cheap Monday, är däremot från Asos outlet
och halsbandet är ifrån Indiska





Till detta skulle jag välja gladiatorsandaler eller ett par snygga balerinaskor.
Beroende på humöret skulle jag kanske valt ett par snygga pumps!
gladiatorsandaler från Forever 21




klackar från Gojane



/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0