Kanye West ett misstag?

Sångfågeln Kanye West hade en hel del att säga om Chris Brown under en teveinspelad konsert.


- Kan vi inte ge Chris en chans? Jag vet att jag gör misstag, sa Kanye under den fullsatta konserten i Sony studios i Los Angeles, uppger Reuters.


Alltså anser West att det är ett "misstag" att misshandla sin flickvän? Detta uttalande fick många att höja på ögonbrynen. Med all rätt!


Tydligen är det West som ligger bakom återföreningen av paret när Rihanna ska ha följt Wests råd.


Behöver du en äktenskapsrådgivare? Ring Kanye West!


Kommentarer
Postat av: Milli

Jävla idiot West är...Hon bör inte förlåta honom!!!

2009-03-21 @ 13:14:38
Postat av: Mikaela

Nej hon bör inte göra det! Vad jag vet så är det nästan bara Oprah som tycker att Rihanna ska dumpa honom! Hon är en förebild för många unga tjejer där ute och därför tycker jag att det är super viktigt att hon dumpar honom! Kom ihåg tjejer, var aldrig med en kille som slår er! Det är otroligt fel och det kan leda till förödande konsekvenser.

2009-03-21 @ 13:58:22
URL: http://whatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0