Elise Ryan under 500-lappen!!

Vi tackar min kompis Nina som informerat mig om att riktiga Elise-klänningar finns på Nelly för 449 kr!!
Där ser man. Billigare än de jag tipsade om tidigare men dyrare än Ginas.. Så får det vara.

Så ni som använder orginal bara; in här & beställ innan de tar slut!

Coral Black Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM Contrast Pencil Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM 


Klänningen finns även i flera färger!!

Själv ska jag sitta och sörja för att jag har för få inkomster jämfört med mina utgifter och denna klänning, som skulle vara en superbra investering, inte införskaffas.....

/ V

Kommentarer
Postat av: Anonym

so hot

2009-03-27 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0