Cocoo gör mig kokko.



Oh jisses, oh herre min jesus, oh gud. SKÅDA DESSA SKAPELSER! Jag har sååå många favoriter, så många att jag inte ens orkade kolla mer. De är så bedårande, så vackra, så uttrycksfulla, så meningsfulla, så utsmyckande, så härliga, sååå intee miina. Fy för att de inte är mina.
Cocoo, oh Cocoo, säg mig Cocoo, Varföör?
Jag kan lova er att alla dessa plus några fler hade jag klickat hem NU ifall jag hade råd, oh tro mig, I would. Men Cocoo, SÅÅ FIINA ARMBAND! Imorgon, eller någon annan dag, ska jag visa er några mer smycken... halsband, klockor.... klockor, ja.. KLOCKOR!
Jag blir galen, Cocoo

Ja, nu börjar man tro att jag är kokko, men det är jag inte, jag är bara nyförälskad.





    / V                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: lisette

hejsan vad kul att du är intresserad av jackan :) om du addar mig på msn så kan vi prata mer om frakt och så där? :) okej??



[email protected]



KRMA:D

2009-03-26 @ 07:35:38
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-26 @ 11:58:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: R I M A

Haha jag läste första meningen och fattade direkt att det var V som skrev detta inlägg. Känner igen ditt sätt att skriva!

2009-03-26 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0