Beyoncé schizofren?


Sångerskan Beyoncé existerar inte längre - åtminstone inte på scen. Nu ska hon istället göra karriär som sitt alter ego Sasha Fierce. Hennes lanserade album I am Sasha Fierce har fått många att rynka på ögonbrynen. Men valet har en förklaring. Ut med det gamla. In med det nya. 


- Det är ett alter ego som jag har skapat, någon som tar över när det är dags för mig att jobba och stå på scenen. Hon skyddar mig och den jag egentligen är. Hon står för den roligare, mer sensuella, mer aggressiva, mer frispråkiga och glamourösa sidan, säger 27-åringen i ett pressmeddelande.


Vad tycker ni? Borde kanske alla ha ett alter ego? Eller tycker ni att Beyoncé låter lite schizofren?


Nåja, bra musik gör hon i alla fall.
Här är en av hennes låtar från albumet I am Sasha Fierce - Halo




Kommentarer
Postat av: Yvonne

inge kommer att kalla henne för Sasha Fierce

2009-03-11 @ 12:44:22
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0