Röda rcmn-tygskor 199 kr på Stadium

mina favoriter på skohyllan just nu:
mina röda rcmn-skor!

Race Marine är märket, underbart billiga (199 kr) och bland de snyggaste tygskorna, sitter t.o.m. snyggare än några Lacoste & Fred Perry som jag också provat på Stadium. Sitter skönare och snyggare än några som jag köpt på Åhlens, Din sko och Skopunkten.
Dessa köpte jag även förra året i vitt och svart. De vita är mer bruna nu så jag köpte ett par nya. De svarta är spårlöst försvunna så jag köpte ett till par i den färgen också. De röda är för heta. Jag var nära på att köpa gula och rosa/cerise också, men sååå rik är jag inte :)


/ V

Kommentarer
Postat av: s

haha skitsnyggt :D rött e fint. har köpt röda jeans OCH så har jag rödaktiga converse. aaaha :D

2009-04-15 @ 20:48:57
URL: http://soffeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0