Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen! WIHO! Jag hade verkligen superskoj! Men jag tror inte jag kommer återvända dit igen, det föll mig inte riktigt in i smaken. För er som inte vet så var jag i Tunisien. Någon som har varit där?

Såg att V hade hoppas på lite outfits från min resa. haha. din majmun (apa). Ja, jag brukar kalla henne apa. Hon är en söt apa & jag har saknat henne :) I allafall så var inte Tunisien det rätta stället att klä upp sig med korta kjolar eller shorts.. De uppskattades helt enkelt inte. Men man ska ta seden dit man kommer, lr hur?

Jag bjuder i alla fall på dessa som jag hade på mig när vi var innanför hotellets murar ;)




Klänning: Gammal, köpt från gina tricot.
Skor: H&M. Love them! :)
Kuvertväska: Åhlens



T-shirt: Gina tricot. Några storlekar för stor så den blir lite pösig :)
Kjol: H&M
Skor: H&M, again :) Mina favoriter! Skitsnyggt när man är brun :)

/ M

Kommentarer
Postat av: Deylicious

Uppdatera din blogg nu mimsan!

2009-05-02 @ 13:26:20
URL: http://smokinashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Månadens Måste!

8 Oscars-nominerade
Slumdog Millionare


RSS 2.0